Onsdag


Kände att det var dax för ett litet inlägg nu igen, tror senast jag bloggade var i måndags?
Sådär jätte mycket har väl inte hänt sen dess, eller...?
Igår sken då solen och det blev en luchrast full med fotboll på Älvåkra, kan fortfarande inte fatta att jag snart ska skiljas från min lilla klass, tragiskt nå jävulskt..
Idag har väl det som varit minnesvärt under idrotten på morgonen när bugg stog på schemat.
Haha säger jag bara, nog kan man ha det roligt nog :')

Lite info för framöver är att tävlingen i helgen är inställd, så inget tävlande för lilla Madde.
Men skall ändå bege mig mot Boden imorgon, vilket betyder ingen skola för mig på fredag, yeey!
Det är nämligen så att jag ska på nått sorts "första-träff-möte" på matte spets, spännande!
Det var väl det ja, träning ikväll, kul, mm, cya!

Kommentarer
Maja Johansson

finaste madde! ;-) <3<3, Saknar diiig! <3 hoppas du & viktor vill komma till min fest i pite i helgen?! ;-) min släkt kommer att komma dit! :) & även ni, + några fler! :) kram från Maja! <3



Blogg: http://majabus.blogg.se/
2012-05-19 @ 15:44:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback