Onsdag

Sakna tp..

Jag vet vad ni täkner nu "omg hon är tillbaka!", men nej..
Eftersom jag inte har en egen dator än så ids jag inte direkt blogga...
Tänkte faktiskt göra ett litet inlägg idag eftersom det var som ett tag sen nu ;)

Mitt liv kan man väl säga leker sig framåt, har spenderat Valborg med min underbara Älskling och bara myst på! :) Blev lite marshmallows och en tur till brasan bara för att trotsa det dåliga vädret :)
Idag har det varit första skoldagen för veckan, underbart skönt!
Såklart då att dagen ska börja med np i matte, fast tror det gick helt okej iaf :)
Ikväll är det friidrott som vanligt, och Felix svikarN lämnar mig med småttingarna..buhu..
Ajja, det var väl allt jag hade att bjuda på, pösss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback