Servus Sweden!


Känner att efter 4 dagars uppehåll från bloggen kanske det skulle passa att skriva ett litet inlägg ;)
Speciellt när det är en synnerligen specifik dag imorgon ;) Det är ju Berlin som väntar! :D
Är grymt taggad och känner att få vandra omkring i Berlin med min små vänner kommer bli ett minne man sent glömmer ;) Konstigt nog är jag har jag inge resfeber, men jag har en känsla av att en viss Madde kommer bli stressad imorgon på vägen mot Kallax. Typ såhär kommer det se ut:
O herregud, jag har väl inte glömt nått. Nej det har jag inte, eller jo? Ojojoj flyget är 1min försenat, det måste starta och dra iväg nu så vi inte missar planet mot Berlin..ja typ sådär..

Lite annan info som inte handlar om Berlin är att jag klippt mig i veckan, tro det eller ej så blev det ÖVER 1dm som togs bort. Slitethår.se. Nu känns det jätte kort och hemskt, men får lov att vänja mig.. Vad har jag gjort idag, krattat, inte så intressant. Annars har jag blivit klar med min skoluppgifter som ska in efter Berlin, d.v.s svenska bokanalys, engelska bokrecension, idrotts uppgift och även kollat lite på SO'n och NO'n ;)
Ne men nu ids jag inte mer, ska se champions league finalen, heja Bayern!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback