Lyckans dag!


Inte nog med att det är fredag så gädjen återkommer igen, nejnej!
Lyckan ska fortsätta dagen ut verkar det som! :')
Efter skolan begav vi oss mot Piteå där jag hittade ett par nya Madde shorts och blev nog gläd för de, men inte nog men det inte ;) Blev även ett inköp aven  Motorola Razr, äntligen ny mobil!
Förlorat pengar ja, men ändå glad för jag visste ju att min Älskling väntade i Älvsbyn när jag skulle komma hem :)  När jag kommit hem och hunnit packa upp saker ger mamma mig ett brev från Luleå kommun, vad kan detta vara? Såklart det är från Matte Spets som säger att jag blivit antagen :') Tror det är bästa dan i mitt liv, nära inpå iaf ;)
Så nu ska jag nog börja göra mig klar för träning, höres och ses mina vänner!


Kommentarer
mami

Ett STORT grattis till dig :D



2012-05-05 @ 12:07:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback