Lördag

Hejsan alla glada! Bara för att jag inte har något bättre för mig så bestämde jag mig för att göra mitt första blogginlägg via mobilen, känner mig awesome lixom! Har varit i luleå både idag och igår så känner mig lite less att sitta instängd i en bil.. Idag blev det med Victor + familj för lite köp av ny mobil :) Fattar mig inte riktigt på den pojken, brukar man inte vara glad för en ny mobil istället för arr sörja att han blivit 2000kr fattigare? Ajja, nog är det ju min roliga pojke nog ;) På tal om honom, vars har han hållt hus i 1timma egentligen? :o Inte schysst att bara lämna mig här i 1timma utan att säga vars han ska, haha som sagt var så är det min lilla pojke nog ;) Ajja, maten är väl strax klar så ska nog börja runda av, fortsatt trevlig helg på er :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback