Friday!


God Morgon!
Kände bara en spontan känsla för att blogga lite så här på morgon kvisten, var ju ett tag sen ^^
Idag är det som sagt fredag vilket betyder 3 lektioner, sen Piteå och Älsklingen kommer :D
Blir även att klämma in ett friidrotspass senare ikväll :)

Vad har hänt sen jag bloggade sist?
Haft matte nationella och var 1g poäng ifrån full pott på b1 p.g.a ett mycket onödigt slarvfel -.-
Igår fick vi veta betygen i SO, drog hem med 4 mvg:n där, känner att mina slutbetyg kommer vara de jag väntat mig, och kanske bättre :')
Annars har det nog inte hänt sådär jätte mycket intressant, bifa mig med Hanna igår (behövdes!)
Men ska nog börja dra mig mot skolan nu känner jag så håll utkik för nästa inlägg! ( de är väldigt sällsynta så här års! )

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback