Korpens sång


Jobbigt dag, trots att man i princip inte gjort något höll jag på att somna på gymmet :o
Kanske skulle lägga mig lite tidigare, dax att vända tillbaka dygnet..hehe
Annars har väl dagen flytit på ganska bra, har gjort bort min SO-redovisning och det kändes helt okej så hoppas mitt mvg i historia håller sig :D
Har även bestämt med Kjell att genomföra mitt nästa intagningsprov nästa onsdag, känns hemskt..

Efter skolan fick jag sitta kvar i 1 timma för att invänta Karin och Michalea, när de båda äntligen hade slutat begav vi oss upp på byn för bokning av färg-och klipptid ^^
Följde även och solande, har värsta randen så det märks att man inte solat på ett tag..
Gymmet efter det, blev ett axel/rygg pass, kände att det var ett tag sen och ville verkligeninte anstränga benen med den träningsvärk jag besitter ;)
Nu ska mot förmodan nog läsa, japp ni läste rätt, Madelene Stedt tänker läsa frivilligt..
Eller frivilligt vet jag väl inte, måste läsa 2 sidor som svenska läxa, känns tufft!
+ engelskan på 2 hela kapetel men så mcyket klarar inte lilla Madde av på samma dag så de utgår!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback