Decisions


Hejhej bloggen!
Vet att uppdateringen inte varit den bästa och det kommer den förmodligen inte vara på ett tag, som sagt så är ju min dator sönder så lånar mammas..
Får se vad som ska göras, betala 5000 för lagning eller köpa ny?

Helgen har som vanligt varit bra eftersom jag fått vara med min pojke, mysa, shoppa, älska ♥
Första dagen på veckan har varit alldeles för lugn!
Första timman: läsa/ prata, andra timman: ingen bestämd idrott så blev lugn zumba och sista lektion blev det att lyssna på en bok..snark zzz
En liten rolig sak över dagen är att idag ka man ju kolla om man kommit in på sitt gymnasieval, det står att jag kommit in på matte spets fast jag inte gjort alla prov + att jag redan är inne i Umeå?
Efter skolan blev jag beordrad att handla lite och sen bjöd mormor med mig på Ekbergs, mums ♥
Friidrott ikväll, chill, vad ska man göra tills dess? Se One Piece, får bli så!

Kommentarer
Annica

Grattis till matte o friidrotts intagningarna :)



2012-04-23 @ 19:33:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback